Cunniscenza
-
Certi cunsiglii utili per u regulatore di crescita di e pianteData: 2024-05-23I regulatori di crescita di a pianta includenu parechji tipi, ognunu cù u so rolu unicu è u scopu di l'applicazione. Eccu alcuni regulatori di crescita di e piante è e so caratteristiche chì sò largamente cunsiderate cum'è faciuli d'utilizà è efficaci:
-
Breve descrizzione di u regulatore di crescita di e pianteData: 2024-05-22I regulatori di crescita di e piante (PGR) sò composti chimichi sintetizzati artificialmente chì anu i stessi effetti fisiologichi è strutture chimiche simili à l'hormone vegetale endogene. U regulatore di crescita di a pianta appartene à a categuria larga di pesticidi è hè una classa di pesticidi chì cuntrolanu a crescita è u sviluppu di e piante, cumpresi composti sintetici simili à l'hormone di a pianta naturali è l'hormone estratti direttamente da l'organisimi.
-
Introduzione è funzioni di Plant auxinData: 2024-05-19L'auxin hè l'acidu indole-3-aceticu, cù a formula molecular C10H9NO2. Hè a prima hormona scuperta per prumove a crescita di e piante. A parolla inglesa vene da a parolla greca auxein (cresce). U pruduttu puru di l'acidu indole-3-aceticu hè cristallu biancu è hè insoluble in acqua. Facilmente solubile in solventi organici cum'è etanolu è etere. Hè facilmente oxidatu è si trasforma in rosa rossa sottu u lume, è a so attività fisiologica hè ancu ridutta. L'acidu indole-3-aceticu in i pianti pò esse in un statu liberu o in un statu ligatu (ligatu).
-
A diferenza trà 24-epibrassinolide è 28-homobrassinolideData: 2024-05-17Differenza in l'attività: 24-epibrassinolide hè 97% attivu, mentri 28-homobrassinolide hè 87% attivu. Questu indica chì 24-epibrassinolide hà una attività più alta trà i brassinolidi sintetizzati chimicamente.